2011. október 21., péntek

Zugló legrondább házai




De bízton pályázhat a város legrondább házai címre is. Az első a Nagy Lajos király útja - Bazsarózsa utca sarkán áll, jó eséllyel pályázna a romániai cigánypaloták között is dobogós helyre, jelenleg lakatlan. A másik szintén a Nagy Lajos király útján van, a Mogyoródi út sarkán. Lakatlannak néz ki, de tegnap arra jártam, és láttam fényt, az egyik erkélyen cserepes növények vannak. Gondolom nem volt pénz a befejezésre.
Egyébként a Nagy Lajos király útjának ez a szakasza több förmedvényben is bővelkedik (pl. még a Hotel Amadeus), de a pálmát kétség kívül az itt látható kettő viszi el. Szép bizonyítvány Budapest XIV. kerületének főépítészéről...

4 megjegyzés:

LARION írta...

Ilyen látványban tavaly Erdélyben volt részem......... Elképesztő az ízlésficam ....... :)

Mélisande írta...

Jaja, én is láttam idén Erdélyben ezeket a "palotákat". Csak gratulálni tudok megrendelőnek-tervezőnek-engedélyezőnek!

KapitányG írta...

Vezér út az a Nagy Lajos király...

Unknown írta...

Igen, ezek egyáltalán nem a Nagy Lajoson vannak, hanem a Vezér utcán. Amúgy meg lehet szokni,a Bazsarózsában lakom, és ha kinézek az ablakon, mindig ezeket a hagymakupolákat látom, a másik irányba meg az Amadeust. Be már megszoktam, ki se bírnám nélkülük! :D