2009. szeptember 1., kedd

Tankönyv vásár

Tegnapra hirdették meg a felső tagozat tankönyveinek vásárát, eredetileg 8-18.00ig. Mire odaértem, már a bejáratnál elhelyezett táblán 8-16 volt. Amikor azonban lementem a tornaterembe, zárva találom az ajtót, mondták is a nagylányok, hogy nincsenek itt? A portástól megtudtam, hogy értekezlet van. Ekkor már 8.40 volt. Én 9-5-ig dolgozom... Kénytelen voltam hát várni, telefon főnökömnek. Végül 1/410 körül koccoltak le elnézést kérve, hogy az igazgatónő...
Hát kapja be a kedves igazgatónő!!! Az sincs rendben, hogy még mindig nem hajlandók megvalósítani (miként máshol sem) a "szolgáltató iskolát", de hogy ennyire semmibe vegyék a szülők idejét, hát az mindennek a teteje. Ja, és aki elmulsztotta a suliban megvenni, az 5%-al drágábban beszerezheti a kiadónál! És 23.500 forintot kellett egy 8-os csomagért fizetni.

Nincsenek megjegyzések: