2012. október 8., hétfő

Hallgatom a Klubrádión az egyébként általam nagyon tisztelt Ungvári Tamást, aki Kokas Katalinnal beszélget. Mindjárt a bevezetőjével kiverte nálam a biztosítékot. Bemutatta a művésznőt - aki amellett, hogy kiváló muzsikus, a Zeneművészeti Egyetem tanára, továbbá a Kaposvári Zenei Fesztivál művészeti igazgatója - nagyon csinos és fiatal is, ezért aztán érdemes vele beszélgetni, már csak azért is, mert kíváncsi rá (mármint ő, Ungvári), mit tud egy ilyen fiatalasszony a zenéről. Ugye a felsorolt címek (a díjairól nem is szóltam) nem bizonyítják eléggé, hogy valamit konyít hozzá, meg különben is ha/és csúnya vagy öreg lenne, akkor nem is volna érdemes beszélgetni vele. Sajnos erre azt kellett gondoljam, hogy vén fasz! Akármilyen értelmes, művelt világfi is (mondom, tiszteletem ezért). (Amúgy a múltkor is beszélgetett egy írónővel - sose tudom meg ki volt az, mert kikapcsoltam a rádiót - én csak annyit hallottam, hogy vannak írónők és vannak női írók, ami hát nagyon nem mindegy. Ühüm! Ha okos, világlátott emberre vagyok kíváncsi, ezentúl inkább hallgatom Heller Ágnest.

Nincsenek megjegyzések: