2013. január 7., hétfő

Attól még q-va szar...

Étel: kb. fél fekete retek, 1 dl tejszínes gombakrém leves, 3 dkg 70%-os Rózsavölgyi csoki, negyed nugátos patkó, alkoholmennyiség 0 (holnapi szülinapomon úgyis iszom), cigi 3, negatív gondolatok 500.

.... hogy azt gondolom, na így jobb, is hogy nincs folytatás.
Attól még el kell viselnem, hogy levegőnek néz, mi több, finom utalásokat kapok, hogy ne is magyarázgassak semmit a dolgokba.
Attól még nem jobb, ha tüntetően otthagy, amikor cigizek a szomszéd cégtől egy pasival, aki koslat utánam.
Attól még eszembejut, mi mindent mondott, és milyen boldognak tűnt...
(Háhá, most hívott, hogy madjam az új kolléganőt, mert nem tudják, milyen füzetet hozzanak neki. Tudta, hogy én veszem fel a telefont, és hogy szar lesz nekem. Nem is pitiáner... de attól még nem jobb nekem.)

Mindenki együtt ebédel, csak én dolgozgatok... jaj, de szar!

Ma láttam légikísérő hirdetést. Csak alsó korhatár van, s noha nincsenek illúzióim, elküldöm az önéletrajzom. Ha nem estem volna az utóbbi időben eleget pofára.
Mégsem merek elmenni. Pénteken lesz. De most valahogy rajta vagyok a témán. Mantrázom, hogy jó nő vagyok, szexy - ha már ezt hazudták, azért is igaz lesz.

Nincsenek megjegyzések: