2013. január 4., péntek

Nem jobb

Kezdem így: alkoholegység 2, cigi 2, karácsonyról maradt saját sütésű rozmaringos keksz 1, nugátkrémes keksz kb. 5, mandulás-cukormázas keksz ~3, vadászzsemle camembert sajttal, rukkolával 1. (de 2 napja alig eszem)

A legrosszabb az, amikor itthon vagyok. Most valahogy már nagyon nem tudom elviselni a kiüresedett házasságomat. A munkahelyi mellőzésre fogom a depresszióm.
Ma bent volt a kolléga is, na csak lássa a tüntetően hűvös képemet, bár nyilván jót nevet magában, hogy az öregasszony hogy bevette. Őszintén szólva persze ezt nem hinném, kicsit kellemetlen neki, de hamar túl lesz rajta. Próbál udvarias lenni, de én csak tőmondatokban válaszolok, és úgy teszek, mintha valami fontosat csinálnék. De túlságosan nem érzi magát rosszul. Én meg egy nyamvadt fél órától teljesen becsavarodtam.
Napok óta alig eszem, cigizek, és ennek egyetlen hozadéka, hogy a szűk ruhák jól állnak, na de minek? Az arcom pocsék, hiába a smink, 8-án 46 leszek... Most nem érzem épp szexi 40-esnek magam. A hajam csak lóg, pedig minden reggel gondosan megcsinálom. És noha az eszem tudja, a szívem néha reméli, hogy csak félreértem, hiszen azt mondta, hogy... Mondjuk azt az eszem sem tudja felfogni, felnőtt ember akkor miért mondta. Bakker, 22 évesen hittem ilyen naívan utoljára, igaz, akkor nem mondták, hogy milyen boldogok attól, amit mondtam. Szóval, hogy miért gondolta meg magát, ha végre hallotta, amit titkon sem remélt. Vagy pedig  a másik verzió: nálam is részegebb volt, és nem tudta, mit beszél. (Viszont még órákig bowlingozott, miután visszament.) Mekkora vén szamár vagyok! Mindig azt mondtam, jaj, csak ilyen nem legyek!
Tegnap este elküldtem a jelentkezésem a skandináv hátterű céghez, az a baj, hogy dec. 21-i hirdetés volt... És vettem egy bokacsizmát. Ma pedig egy pigment foltok elleni krémet, befizettem a villanyszámlát, az önkéntes nyugdíjat és a büntetést (nem elég, hogy a kocsim elszállították decemberben - 25 ezer forint).
Ma a Klub Rádión Alföldi Róberttel beszélgetett Rangos Katalin, majdnem sírtam én is, de főleg mert így át tudom érezni a veszteségét. Meg hát tényleg sajnálom is.
Holnap Trójaiak MET közvetítés.

2 megjegyzés:

LARION írta...

Nagyon boldog szülinapot Mélisande !!! És igenis ünnepeld meg jól azt a napot, értem az aggasztós gondolataidat , én meg márciusban leszek 46 .......... de sebaj........
Viszont elég magányos lettél és az a múlkori bulis incidens ilyenkor valószínűleg felnagyítódik és ne bántsd magad, ha az pasi csak ennyi volt , akkor ........
Ki tudja mitől óv meg most a sors, hogy nincs egyértelmű folytatása .....
Na, de valami megmoccant és nyílván annyira ki akarsz törni, hogy előbb -utóbb beizzanak a jóféle rakétáid.... :)
Ne add fel , hisz eleve egy különleges és vonzó, intelligens és önazonos 40-es nő vagy !!!! Ritka kincs............. :))))))))))))) Hadd jöjjön az a 46 .... :)
Hajráááááááááááááá ............... :)))))

Mélisande írta...

Jaj, de nagyon aranyos vagy!!! Köszönöm a jókívánságokat!!!!! És írok majd, persze nem sirámokat, csak most jobb, ha nem, mert csak nyögni tudok!