2011. szeptember 12., hétfő

Szombat délután, amilyennek lennie kell

Szombaton elmentem végre megnézni a Gombold újra pályázat döntős darabjait, amelyek a Dizájn Terminálban láthatók, már nem sokáig. Szerintem nem volt ott mindegyik mű, pl. nem láttam kedvenc Lookréciámét sem. Azért voltak szépek, bár a honlapon a rajzok szebbek voltak. Pl. ilyen volt a Blue Paprika, vagy az Esztille gyönyörű kabátjai. Viszont egytől egyig elképesztő kreatívan használták fel a magyar népi motívumkincseket.
A Király utcán mentünk végig, merthogy a környéken parkoltam, és ott épp Király Vásár, vagy valami ilyesmi nevű rendezvény volt, az egész nem sokat ért, viszont felfedeztem egy iszonyat jó csemegést, Királyi Marcipán Desszert a becssületes nevük. (Itt az oldaluk) Igazából marcipán massszával kevert gyümölcs és egyéb töltelékű minyon-szerű finomságokat kínáltak. 3 db 600 forint volt, vettünk zöldcitromosat, kakaórorban hempergetett fahéjasat és sajnos a harmadikat elfelejtettem, mindegyikkel megosztoztunk a kislányommal.
Végül bementünk az Ariosoba, reméltem, van turmixuk, de csak kávé frappét ittam. Ez egy virágbolt dizájn kiegészítőkkel, és francia delikát csemegékkel. A tulajdono egy francia házaspár.  (Pl. itt kapható kedvenc provanszi marcipánom.) Bent van néhány asztal, és lehet inni, illetve az Auguszt cukrászda néhány sütemény kreációjából fogyasztani. Több francia ételt, vagy más jellegzetességet bemutató albumot lehet nézegetni. Legjobb odamenni hétköznap délelőtt, amikor nincs még senki! (Én szoktam rendezni ilyen görbe napokat, amikor szabit veszek ki.) Most azonban a csodás hátsó kert is nyitva volt, ott fogyasztottunk ezen a koraőszi szombat délután.


Nincsenek megjegyzések: