2012. június 15., péntek

Gazdag mami

Ez egy oldal anyukáknak, akik szeretnének saját lábukra állni, és sikeres vállalkozást létrehozva kitörni a gúzsbakötő alkalmazotti létből, elkerülve az eltartottságból adódó kiszolgáltatottság csapdáját.
Na, ezt most jó nyakatekerten fogalmaztam meg!
Volt egy verseny is, az év vállalkozó anyukája, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy van egy névsor - sajnos nem tematizálva, bár lehet, hogyha jobban megnzem, ilyen formában is megjelennek - ahol az illető mamák bemutatkoznak röviden, és megtalálható a netes elérhetőségük is, Én fantasztikus ötleteket találtam itt - csak sajnálni tudom, hogy az én képzeletem nem tud így szárnyalni - bár ki tudja, egyszer időt kéne szakítani rá és végiggondolni. Én pl. rátaláltam egy stílusos szálláshelyeket összefoglaló oldalra - nekem ugyanis gyengém az egyedi, ízléses szálláshely, és nem egyszerű találni ilyet. A nagy szállásportálokon kerresztül ritkán is sikerül. De van családi napközi, házikozmetikum készítő tanfolyam, vagy épp légikísérő felvételire felkészítő tanfolyamokra specializálódott cég, vagy épp márkás (ettől a szótól mondjuk kiráz a hideg) on-line bébiruha értékesítés, a szokásos könyvelés, tolmácsolás, web-dizájn vállalkozásokon kívül.

Melegen ajánlom mindenkinek, látogasson el az oldalra - szüksége lehet valamilyen szakemberre, másrészt pedig támogat kisgyermekes anyukákat - tessék csak utánanézni, hogy egy nő esetében a gyermekszüléssel mekkora a szegénységi kockázat.

Az oldal: gazdagmami

Nincsenek megjegyzések: