2012. február 2., csütörtök

Na tényleg vonultak!

Na tesék, kellett nekem a Weimari Köztársaságról írni! Az Új Színháznál tegnap megtapasztalhatták a jelenlévők, milyen is lehetett. Most aztán igazolva érzik magukat a rendpártiak, akik biztonságos ketrec "melegre" vágynak! Legkomolyabban mondom, hogy nagyon megijedtem, és félek. Azon gondolkodtam hajnali félálmomban, hogy menekítem ki a gyerekeim az országból. És eddig egyáltalán nem, de most szorongok a jövőtől. Ahogy elnéztem az Index videóját, iszonyat dolgokat ordibáltak, bunkók folytották a szót olyanokba, akiknek a kisujja külömb, mint ők együttesen.
Közben olvastam a vonatkozó cikket, amely arról szólt, hogy a Jobbik támogatói között ne higgyük ám, hogy csupa tanulatlan, lecsúszott ember van. A Facebookon lekövették a kapcsolataikat, meg bejegyzéseiket, és megállapították, hogy tanult, inkább jól szituált, fiatal férfiak alkotják a többséget. Talán annyi a közös bennük, hogy többé-kevésbé kilátástalannak látják a jövőjüket.
Ami azt illeti, én is. Eltelt 2 év, félidő, 2014-ben választások. És bizony nincs kire szavazni. Mert nem szeretem ugyan, ha elmúlt8évbeneznek, de hát azért nem csak én nem felejtek könnyen: legnagyobb bűnük, hogy olyan helyzetbe hozták az emberekeket, hogyazt gondolják: mindegy, csak ne ezek! Alternatíva nincs, az LMP épp most gondolta úgy, hogy saját maguk definiállása előbbrevaló a demokrácia megvédésénél. Mondhatni 2 év elég idő, hogy kialakuljon még valami, de ilyen rémuralom, ami most már a rendőrök szeme látra folyik az utcán, valahogy kétlem, hogy jóra vezet.
Tüntetés

3 megjegyzés:

LARION írta...

Valamiért én meg arra vágyok Mélisande, hogy sokkal hamarabb történjen a leváltás és aztán ott az a kérdőjel : Hol vannak hiteles, korrekt, jóérzésű vezetők utánuk..... És igen ez is nevetséges, ha jól kiszámíthatóan durranak be közösen az agyak és : azért is a másik csapatra voksolnak az emberek...., ami szintén roncsolós hatású, csak burkoltabban..........
iszonyúan elvágyódom ebből az országból, de ahhoz jól kell beszélni más nyelven és kapcsolati tőke nélkül két nagyobbacska gyerkőccel nem olybá gyors vállalkozósdi lenne....... Humánus, barátságos, támogatós, kultúráltabb közegbe vágyom....naggggyon, nagggyon...., meg sem érdemel ez az ország bennünket...........

Mélisande írta...

Hát sajnos a gyerekeimnek nagyon is mondogatom, hogy tanulni a nyelvet, el, el, el. És én is gondolkodom, hog inkább segédmunkát végzek, az is biztosabb.

Mélisande írta...

Tényleg, mi van az ETSY boltoddal?