2011. február 14., hétfő

Méhecskés rajz

Amikor első osztályos elemista voltam Pesterzsébeten, a tanterem egyik polcán volt néhány mesekönyv. Az egyik szünetben többen nézegettek egy könyvet, én a társaim feje felett kukucskáltam. Az egyik oldalon színes rajz volt egy méhecskéről, aki bölcsőben ringat egy méhcske bébit. Annyire szívemhez szólt a kép, hogy majd belehasadt. (Emlékszem, a többieknek is tetszett.) A könyv rendszerint másnál volt, de valamelyik szünetben megszereztem, és hosszasan nézegettem. És még többször, úgy szerettem volna, ha az enyém lenne, persze tudtam, ez lehetetlen. Eszembe sem jutott ilyen könyvet kérni anyámtól - őszintén szólva sosem kértem semmilyen játékot tőlük.
Egyik hosszabb szünetben fogtam egy átlátszó lapot, és "lekopíroztam" a rajzot, persze nem lett olyan megejtő, mint az eredeti. Azt hiszem, ezután már annyira nem érdekelt. Nem tudja valaki, mi lehetett ez a könyv? Annyira szeretném látni azt a képet újra!
(Szeretnék kilépni a saját életemből. Önmagam szeretnék lenni.)

2 megjegyzés:

Major Szilvia írta...

Talán a Maja, a méhecske?

Mélisande írta...

Nem hinném, mert végignéztem a könyveket az antikvárium.hu-n,és egyik címlap sem volt ilyen. De most, hogy mondod... lehet, mert lehet, hogy ne is a címplapon volt, hanem egy könybéli rajz.