2012. augusztus 23., csütörtök

5 éves a blog!


Közben most látom, hogy 5 éves lett a blogom! A látogatók száma ugyan még a 10 000-t sem éri el, de az igazsághoz tartozik, hogy a Bloggeren  még csak 2008 óta vagyok jelen, ugyanis egy alkalommal napokig nem tudtam belépni a tárhelyemre, és átmásolgattam ide egyenként mindet. Nem bánom, hogy csak ennyien olvassák, mert elsősorban kiírok magamból, vagyis inkább dokumentálok, benyomásokat, élményeket, megírom a véleményem. Persze van, amit direkt azért teszek ki, hogy felhívjam az idetévedők figyelmét, meg gyébként is nyilvános, úgyhogy nem teljesen igaz, hogy csak magamnak szól. Egyébként nagyon érdekes dolog a régi bejegyzéseket visszaolvasni!
Annak idején Brünhilde hatására fogtam bele az egészbe. (Sajnos ő már hónapok óta nem ír.) Aztán lettek más kedvenceim is, néhányan közülük szintén abbahagyták, szerencsére sokan folytatják is. Külön hálás vagyok azoknak, akik követnek - bár itt is voltak leiratkozók - mert jelzést adnak arról, hogy amit itt olvasnak, az megragadta őket kicsit.

Ezek voltak a legnépszerűbb keresőkifejezések:
vári cukrászda
 
 
zakopane
 
parti nagy lajos magyar mesék
 
méhecskés rajzok
 
eurovisio
 
svéd nők
 
mélisande
 
vári cukrászda árak
 
bosnyák téri piac
 
léda

Boldog szülinapot blog!

Nincsenek megjegyzések: