2011. október 28., péntek

Ma reggelre feltörték a kocsim, és elvitték a rádiómat + egy felbontatlan DVD-t. Reggel szokás szerint késésben voltunk a kislányommal, és rohantunk, de hiáb próbáltam kinyitni  zárat (kézi), nem sikerült. Néze, de jó kulcsot vittem, még vicceltem is, hogy biztos feszegették - sajna volt már ilyen. Próbálom az anyósülés felől - sikerül, beszállok onnan, de már látom is a vezeték csonkot. Én hülye, jó ideje nem vettem ki az előlapot! Ráadásul elvitték a műszaki leírást is a kesztyűtartóból, úgyhogy csak annyit tudok, Sony. Majd igyekszem megtalálni még, de mint tűt a szénakazalban... A zár amúgy belülről sem nyílik, elég kényelmetlen ez egy pici Sparknál.
Délután elmentem feljelentést tenni, másfél órát kellett várjak a helyszínelőkre egy fűtetlen faházban, de legalább letöröltem a  régi SMS-eket. A helyszínelők viszont meglepően normálisak voltak. De mondták, hogy garanciapapír kéne, ha esetleg meglesz, úgy tudják visszaadni. Jó mi? És ha egy régi kínai váza tűnik el?
Többen igyekeztek lebeszélni a feljelentéstől, de én nem vagyok hajlandó apatiába süllyedni, hogy úgyse, minek... Így magam előtt is el kellett volna ismerjem, hogy szabadrablás, anarchia van, vadkeleti körülmények. Ami ilyen hozzáállással nem is volna csoda.
De hogy hiányzik, hogy mikor elindítom, nem szól semmi!

Nincsenek megjegyzések: