2008. szeptember 1., hétfő

Első tavaszi nap - régi blogból idemásolva

2008.03.06. 16:30 Mélisande
A tavasz esővel, széllal érkezett idén. Délelőtt kislányommal és egy ismerős anyukával - akivel oly nagyon szertnék összebarátkozni - a Madáchban voltunk. A Négyszőgletű kerek erdő ment. Először határozattan idegesített. Főleg a MIkka Makkát alakítú színésznő (vele kapcsolatban mondjuk végig fenntartásaim voltak!), de aztán megszoktam. Az egyik színész mintha szerepelt volna a Sztravinszky 3 egyfelvonásosban is. Mikroporttal énekeltek, ettől hhihetetlenül mesterkét volt az egész.
Aztán családom kutyástol a Balatonra ment, de nekem estére jegyem volt a ZAK-ra. Szóval bűnöztem: Culinárisban jártam, vettem egy jó sajtot meg skót kekszet, és mind egyedül befaltam...
Épp hazaértem, mire jött ama nagy vihar...Azért otthon szép rendet vágtam!
Este pedig Győri Filharmonikusok a Zeneakadémián. Majdnem elkéstem, mert nem tudott a Liget kidőlt fáitól menni a troli - kerülnie kellett (hol?). Azért szépen beestem utolsó percben. Az első részben Saint-Sans Haláltánca és Hegedűversenye ment. Az eredetilegmeghívott Kokas Katalin beteg lett, helyette egy Járóka (??) nevű fiú játszott - hát tényleg virtuóz módon! Rengeteg brávót kapott. A második rész Berlioz Fantasztikus szimfóniája volt. Nagyon tetszett! Hatalmasat szólt a zenekar, 5 ütős volt, 2 hárfás, rengeteg rézfúvós. Nagyon jó francia estet csináltak!

Nincsenek megjegyzések: