2008. szeptember 2., kedd

Huszonkettő

Végeztem a régi blogom bejegyzéséseinek átpakolásával.
Ma skypon bejenetkezett kedves kkülföldön élő unokatesóm. Rögtön gondoltam, hogy terhes - mi másért is keresne, hónapok óta nem jelentkezett. Persze tele volt szitkokkal, a választott hazája, férje családja, meg a horvátok voltak éppen a célpont. A saját család pedig elég gáz, de persze - eléggé el nem ítélhető módon - ez nem tűnik fel neki. Pedig kedvem lenne megírni, hogy az anyja egy lusta, élősködő szipirtyó, persze ismerve gyermekkorát, ezen nincs mit csodálkozni. Apuka meg egykori anyuci kedvenc, nagyanyám halála óta nem sokat hallottam róla, csak bejelölt a wiwen - lehet, hogy szétesett? Idegbeteg öccs - az is akad. Szóval megvan a keresztje. Türelmesen olvastam a szitkait, aztán lelőttem egy távozás bejelentésével, miszerint megéheztem.

Nincsenek megjegyzések: