2008. szeptember 1., hétfő

Hurrá, Karácsony! - régi blogból idemásolva

Hurrá, Karácsony!
2007.12.03. 12:14 Mélisande
A Decatlonba indultam kisfiammal ajándékot nézni, de visszafordultam, mert a kocsi félő volt, hogy nem ér oda (vagy vissza), ráadásul a telefonom is lemerült, kp-m meg 1000 Ft volt mindössze. Úgyhogy bementünk az Árkádba, mivel amúgy is kellett nekem egy új szempillaspirál. Ha már ott jártunk vettem egy decemberi Country Livinget is. Te isten, hogy milyen tömeg volt ott! Primitív, bunkó emberek! Felveszik a legjobb ruhájukat, mintha teplomba mennének! Marad a Belváros végigrohanása, meg mondjuk a MÜPA könyvesbolt, Fakopács a Baross utcánál. Én nem tudom, kiket tart időtlenség érzésben a pláza feeling, de én 10 perc után azt érzem, hogy ki innen, de azonnal!
A fizumból már sikerült egy rakás pénzt költeni, évvégi jutalomról semmmit nem hallani, és ma egy 20-as elment a 3 db jan. 3-i Traviátára. (hogy lásson is a gyerek v.mit...) Ilyen kib...-t, decemberben operajegyre költeni! De hát mit tegyek, ha akkor énekel Gonzales-Riviandera-Fokanov trió. A többiekre nemigen vagyok kíváncsi! (Na jó, Kolonics jöhetne.)
A Vörösmarty téri vásárból elegem van - bájos, de külföldieknek szóló vakítás az egész. Ott is tömeg, frászt kapok, hogy forralt borral leönti valaki a pipec kabátom, vagy összemustároznak. Van még egy-két jó kis hely, pl. Gödöllői Kastély, Nagytétényi Kastély, de itt is olyan nagy a tömeg, hogy nincs valami meghittségérzésem. És hát marad a hétvége, munka utáni rohangászás. A menü sehol, takarítás nem halad... Pedig milyen szép időszak volt ez, amikor a kisfiammal néztük a hóesést az ablakból 10 éve...

Nincsenek megjegyzések: