2008. szeptember 1., hétfő

Új tanév, új hely

Hát átköltöztem, illetve egyelőre új helyen nyitottam bolgot, miután besokaltam egy másik tárhelytől, ugyanis egyre nehezebben fértem az írásaimhoz. Megpróbálom ide áttelepíteni a bejegyzéseimet, de elég ügyefogyott vagyok a webes műveleteket illetően. Mindegy, talán kiokosodom, addig is igyekszem belakni az új helyet. Azért fáj a szívem a régiért...

Most látom, hogy még a fotókat sem tudom beszúrni... Vagy mégis? Úgy tűnik, nem mennek, szóval csk hivatkozhatok fotókra, de látszani nem fognak. Avagy: az elejére beszúrom őket. mindenesetre próbálkozom.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Gyerekek sulijában évnyitó volt - egész örvendetes volt néhány régi arcot viszontlátni. A tanítónéni is örömmel fogadott bennünket.
Viszont: elcsomagolt kaját a nagy cipekedésben (dobozok, váltóruha, stb.) az asztalon hagytam, tuti, a kutya addigra megeszi, szétcincálja a zacskót - jajjj!!

Nincsenek megjegyzések: