2008. szeptember 2., kedd

Tizenkilenc - régi blogból idemásolva

2008.07.01. 10:08 Mélisande
Jól megfáztam a kurva klímától, most antibiotikumon vagyok. Kint 30 fok felett, én meg meleg teát iszom, gyógyszert szedek, nem tudok hétvégén a Balcsiban fürdeni, mert egy hülye kollégám, aki két hete jött, leállítja a légkondit 19 fokra, mikor odakint 35 fok van, és ráadásul mindez pont rám fúj. Idén ki sem volt tisztítva. Ha én most valami trutyit (a doki mondta, hogy gombákat is össze lehet szedni) beszívtam, én nem tudom mit csinálok. Ráadásul jövő pénteken megyek Krakkóba, mi lesz, ha az antibiotikum csinál valamit velem, pl. hüvelygombát? Akkor ott szívok az idei utazásomon?
Az új kolléga amúgy gusztustalan, 2 méteres colos, körte formájó hapsi:((( és hatalmas az öntudata!

Nincsenek megjegyzések: