2008. szeptember 1., hétfő

Hat - régi blogból átmásolva

2007.11.22. 12:29 Mélisande
Ájjáj, senki nem látogatja a blogomat!
Idebent a cégnél meg kellemetlenség ért. Karácsonyi ajándékul egy UBS melegítőt akarnak adni, amit az egyik kollégám által hozott cégajándék katalógusból néztek ki. Valami haverja van benne... Na és a kinézett ajándékot úgy tűnt, hogy nem tudják karácsonyra prezentálni, erre megkértek, hogy nézzek utána. Pontosan 1 db céget fel is leltem, le is leveleztem/telefonáltam mindent. Mondták van, időben megcsinálják. Főnök mondta, rendeljük meg. Úgy tettem. Visszaigazolták. Na ekkor telefon kollégától, hogy a haverok mégis le tudják szállítani, és mondjam le azzal, hogy máshonnan intézzük, majd ha mégsem, akkor visszatérünk. Hát normális ez? És tudom, mit fog mondani a főnököm: semmit, vállat von, őt csak az érdekli - érthető - hogy időben legyen kávémelegítő céglogóval, többit rendezzük el mi. Juj, de kínos!
Jövő heti Elektrára kellene készülni. Már olvastam is egy érdekes tanulmányt. Ha valakit ide esz a fene, akkor katt ide: www.c3.hu/~thalassa/200023/muhely/10malek.htm

Nincsenek megjegyzések: